الثلاثاء، 3 نوفمبر 2009

يوم من ايام ابني الداون



ماما حبيبتي صنعت لي خيمه وانا ويوسف لعبنا داخلها بحب اقلده في حركاته



الحمد لله الواد اخويا مشي وانا العب براحتي صوريني ياماما انا فرحان



هامشي علي يدي لاني لو وقفت هاهدم الخيمه بتاعتي وماصدقت يكون عندي خيمه
اخويا عاوز يذاكر بس انا مش هاتركه يتمتع شويه غلاسه عليه

هو كشرلي واحترمت نفسي وسكت الكبير كبير برضه

رسم من احلي؟؟؟ انا رفعت نفسي علي اطراف اصابعي لاصل لفم العصفورة



حد يغطي بطني شوفي حزامي رائع وانا متعلق في القائمه يارب اطول كمان وكمان شدي علشان عضلات يدي تقوي واطول كمان وكمان


حبسوني علي المقعد بس بالكورة هاشغلهم ورايا هاقذفها لهم وهم ياتوا بها



نزلوني كفايه حبسه وحجر علي حريتي فين منظمه حقوق اطفال متلازمة داون تنزلني

بحب العب واعمل عجله بالرجل مع اخويا بس حبيت اغلس ورفعت نفسي برجلي شوفوني كويس انفع العب جمباز


وضعت بارفان علي الوردة وبشمها انفي حساسه جداااااا
جلسه الصلصال ماما نوعت فيها ومسكتني نكور ونضعها فوق المكعب وعلشان تشجعني وقفت امامي ارنب لتجمع مابين تقويه اليد وتراجع كلمه ارنب صنعنا اعواد وكور صلصال باليد بالفرك ورصيناها



تعبت ياماما ابعدي المنضده بعيد عاوز اروح اكل
هربت الحمد لله نزلت عند تيتا

هذة سندس وابن عمها احمد كنت في ضيافتهم ولاعبوني كثير احضرت لعبتها وطول اليوم تقولي الف ارنب اللعبه شكلها حلوة قوي وبتردد الحرف ورايا وتطلع صوت عندما اضغط علي الزر انا مكسوف جدا بس اللعبه طالعه من عيني عجبااااااني


انا هنا في صورة من عام بالضبط كنت عندي سنين و3 شهور هل تغيرت ملامحي

ليست هناك تعليقات: