السبت، 10 أبريل 2010

متلازمة داون وايه يعني









متلازمة داون غصب عن انف الجميع وايه يعني قربت اتم 4 سنوات والحمد لله باعرف ااكل نفسي واشرب نفسي وادخل الحمام وجدي واجلس في هدؤ وكمان بحب ادلع البس نظاره وامثل اني زهقان واني شايف كويس قولوا ماشاء الله لاقوة الا بالله وتابعوا مسيرتي




بدقق بالنظر لان العدسات شفافه لدرجه انها غير موجوده علشان اعرف اقول عيني واار عليها بدون عائق
بخرج لوحدي انزل واطلع السلم والبس نفسي حذائي واخلعه
وايه يعني اكون متلازمة داون او داون سندروم او منغولي حتي ماهو انا انسان بتعلم الان وبذاكر وباجتهد وبيتكرر لي الكلمه واحفظها ماهو كل انسان له قدرات وانا لي قدرات ومش معدوم منها الحمد لله بحب اتعلم وامل بسرعه زي بعض الاطفال المهم اسرتي تصبر علي في كل الاوقاتبحب الحيوانات جدا واتعجب لو كانت نونو صغير لاحول ولاقوة لها شوفوا كيف انا حزين وببص لها ياريتتك تبص لي بعين حنونه مملؤة حب وكتومه وما تشرد بعينك لعيوبي بص وشوف وادعيلي اني اوصل لبر الامان باذن الله

واجمل بوسه لكل من يراني ويدعوا لي في كل صلاه


هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

الله يحفظك ويكرم نزل والديك